Škoda Amager

Følg med på værkstedet med Škoda Service Cam

 

Škoda Service Cam er et nyt digitalt tiltag, der skal gøre dit ejerskab af en Škoda så nemt som overhovedet muligt. Du booker tid til service online, og med Škoda Service Cam informeres du om din bil kræver yderligere arbejde end det oprindeligt aftalte. Uanset hvor du er, og hvad du laver, så kan du se værkstedets gennemgang via video og få foreslået den mest hensigtsmæssige løsning.

I nutidens digitale tidsalder er over 80% af vores kunder permanent online og vant til at kommunikere via sin smartphone hele dagen. Du har måske ikke altid tid nok til en personlig dialog, og måske anser du endda et tjek af bilen for et tidskrævende og trættende ærinde. Hvis du ønsker, at dit værkstedsbesøg bliver så bekvemt og transparent som muligt, så er Škoda Service Cam en fleksibel, mobil og digital løsning for dig.

 

Se hvordan Škoda Service Cam fungerer

Med Škoda Service Cam ønsker vi at give dig detaljeret viden om, hvorfor og hvilken service din Škoda trænger til. Når du har afleveret din bil, optager vores mekanikere en video af de dele af bilen, der trænger til vedligeholdelse eller udskiftning og forklarer samtidig, hvorfor det er nødvendigt. Denne service giver dig en oplevelse ”som næsten at være der selv”. En personaliseret videooptagelse med detaljerede informationer vil blive sendt til dig via sms eller e-mail.

Derefter kan du online beslutte, hvilket arbejde der skal udføres og ikke udføres.

Sådan gør du:

Åbn din besked

Når du afleverer din bil på værkstedet, kan du vælge, hvordan værkstedet skal kontakte dig – enten via sms eller e-mail. Servicerådgiveren sender dig de nødvendige informationer sammen med videosekvenser via den aftalte kommunikationskanal.

Se videoen

Når du modtager et link, kan du nemt og bekvemt se videoerne derhjemme, på en café eller på kontoret. Nødvendige reparationer forklares og dokumenteres tydeligt, og din servicerådgiver har tilføjet informationer om prisen.

Vælg reparationer

Du kan nemt og bekvemt se videoerne og beslutte, hvilke reparationer der skal udføres med det samme, og hvilke der skal udføres på et senere tidspunkt.

Afslut din ordre

Gør som 93% af vores kunder og færdiggør ordren via linket. Send den bekræftede ordre tilbage til servicerådgiveren, hvor du enten bekræfter eller afviser ordreudvidelsen. På den måde er der ikke brug for yderligere forklaringer og godkendelser over telefonen.